Kompanija Sani Group iz Šapca, osnovana 1993. godine, danas je moderan i raznolik poslovni sistem sa više od 700 zaposlenih, koji obuhvata međunarodni transport i špediciju, kao i proizvodnju i distribuciju medicinskih sredstava.
Sa sopstvenom proizvodnjom na najsavremenijoj opremi i vizijom usmerenom ka inovacijama, Sani Group je izrasla u jednu od najuspešnijih srednjih domaćih kompanija.
„Fokusirani smo na dugoročne vrednosti – inovacije, partnerstva i snažnu organizacionu kulturu“, ističe za portal Privredne komore Srbije Vesna Stojaković, direktorka korporativnog planiranja.
Kompanija posluje u modernom poslovnom kompleksu u Šapcu koji uključuje upravnu zgradu, fabriku dioptrijskih sočiva, Bosch Car servis, kao i vozni park od 120 kamiona.
Sani Group je ovlašćeni regionalni distributer svetskih brendova kao što su Kering Eyewear – sa brendovima poput Cartier, Gucci, Mont Blanc, Saint Laurent, Lindberg, kao i DeRigo, Porche Design, Bluemarine. U Srbiji zastupaju i brendove švajcarske kompanije Sonova, Phonak, kao i danski Demant, Philips Hearing Solutions.
„Partnerstva ne zasnivamo samo na trgovini, već na međusobnom poverenju i dugoročnoj vrednosti“, naglašava Stojaković.
Jedan od najvećih uspeha kompanije je izgradnja fabrike Sani Factory, opremljene najsavremenijom tehnologijom Schneider i Hoya freeform tehnologijom. Kompanija je zvanično registrovana u EUDAMED bazi i jedini je evropski nosilac licence Hoya za proizvodnju sočiva pod njihovim brendom.
„Ovo je kruna našeg plana da zaokružimo proizvodni proces dioptrijskih sočiva“, navodi Stojaković i dodaje da su i u ovom domenu strateški partneri japanske kompanije Hoya i Seiko .
Najveći lanac optika u regionu
Kompanija je vlasnik brenda Sani Optik, sa 78 objekata (od toga 74 u Srbiji i četiri u Republici Srpskoj), gradeći lidersku poziciju doslednom orijentacijom ka kvalitetu i posvećenosti svakom pojedincu.
Kompanija svoje proizvode i znanje izvozi na tržišta Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Severne Makedonije, ne samo kao proizvode već kao model pristupa klijentima – od tehnika prodaje, do rada sa osobama sa oštećenjem vida i sluha.
„Znanje ne čuvamo samo za sebe – delimo ga sa partnerima iz veleprodaje kako bismo gradili domaće tržište“, ističe direktorka.
Kompanija posluje i pod brendom Sani Oftalmologija, u okviru kojeg funkcionišu očne ordinacije u Beogradu i Šapcu. Glavni moto kompanije jeste da je investiranje u zaposlene i edukaciju ključ uspeha.
Dobitnik Nacionalne nagrade za društveno odgovorno poslovanje
„Sani Grup“ je dobitnik Nacionalne nagrade za društveno odgovorno poslovanje "Đorđe Vajfert", koju dodeljuje Privredna komora Srbije, za projekat besplatne provere vida i sluha. Poslovanje je usklađeno sa standardima: ISO 39001:2012, EN ISO 9001:2015, EN ISO 45001: 2018, EN ISO 14001:2015, ISO 13485:2016.
„Integracijom ESG principa želimo da postanemo lider u održivosti i kompanija koja dugoročno gradi poverenje i vrednost“, kaže Stojaković.
Iz kompanije poručuju da je saradnja sa Privrednom komorom Srbije od neprocenjivog značaja, jer kroz pristup informacijama, umrežavanje i podršku u regulativi, kako ističu, doprinose ne samo sopstvenom razvoju, već i razvoju čitave branše. kompanije.
Kao kompanija koja spaja lokalnu posvećenost i globalne standarde, Sani Group“ postavlja nove domete u industriji u kojoj posluje. Ulaganjem u znanje, ljude, tehnologiju i vrednosti, kompanija ostaje dosledna svojoj viziji – da bude pouzdan partner, inovator i lider koji gradi održivu budućnost, ne samo za sebe, već i za zajednicu u kojoj posluje.






















