U poslednje tri godine prihodi sektora su porasli za više od dve i po milijarde dinara, dostigavši 10,7 milijardi.
Iza ovog rasta stoji više faktora: veća svest o značaju higijene, rast broja kompleksnih objekata koji zahtevaju profesionalne usluge, ali i sve češća odluka kompanija da ovu uslugu prepuste eksternim timovima.
Među uspešnim primerima u ovoj delatnosti je i firma Beli mehur koju vodi preduzetnica Bojana Roćen Danilović, koja je samo u prva tri meseca ove godine udvostručila promet. Kako ističe, ključ rasta leži u organizaciji, kontinuiranim ulaganjima u opremu i ljude, ali i spremnosti da se brzo odgovori na promene tržišta. Kako navodi, i konkurencija podstiče na stalno unapređenje kvaliteta usluge.
"Klijenti sve više cene transparentnost, tačnost i pouzdanost, što su naši ključni aduti", objašnjava sagovornica portala Biznis.
Ona tvrdi da ulaganja u ovoj delatnosti nisu mala, ali su neophodna za održiv rast.
"Generalno, nedostaje sistemska podrška za uslužne delatnosti poput naše, koja bi pomogla bržem razvoju sektora i rastu zapošljavanja. Održavanje higijene je ključno za javno zdravlje i trebalo bi da bude više prepoznato, jer ulaganja u ovu oblast direktno utiču na kvalitet života i rada građana", navodi Roćen Danilović.