
Najveća kineska tehnološka kompanija Tensent objavila je danas da je njen prihod u drugom kvartalu 2025. porastao za 15 odsto međugodišnje na 184,5 milijardi juana (oko 22 milijarde evra), podstaknut snažnim rezultatima u sektoru video-igara i ulaganjima u veštačku inteligenciju.
Prihod Tensenta od video-igara, uključujući hitove poput "Honor of Kings", "VALORANT" i "Peacekeeper Elite", porastao je za 17 odsto međugodišnje na 40,4 milijarde juana, prenosi Si-En-Bi-Si.
Pored toga, prihod od međunarodnog sektora igara skočio je za 35 odsto na 18,8 milijardi juana zahvaljujući igrama poput “PUBG Mobile” i nedavno lansiranog "Dune: Awakening".
Kompanija je unapredila reklamnu platformu i sistem razmene poruka i transakcija Veisin (Weixin), što je podstaklo rast prihoda od marketinških usluga za 20 odsto, na 35,8 milijardi juana.
Tensent je u drugom kvartalu uložio 19,1 milijardu juana u kapitalne izdatke, što predstavlja skok od 119 odsto u odnosu na prethodno tromesečje, s fokusom na nadogradnje u oglašavanju na bazi veštačke inteligencije, gejming sektor i servis Veisin.
Očekuje se da će kompanija predstaviti nove projekte na samitu Gejmskon koji se sledeće nedelje održava u Kelnu.