
Američki proizvođač sportske opreme povećava ulaganja u marketing kako bi se pripremio za jedan od najvećih sportskih događaja decenije - Svetsko prvenstvo u fudbalu (FIFA World Cup).
Sledeći novi fudbalski Mundijal će se održati u junu i julu 2026. u Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi i Meksiku.
Firma Najki je prošle godine povećala troškove marketinga za devet odsto na 1,63 milijarde dolara, a očekuje se da će u sutrašnjem izveštaju o zaradi najaviti dalja ulaganja.
Analitičari prognoziraju da će Najki u kvartalu koji se završio u avgustu zabeležiti pad prihoda za pet odsto međugodišnje, a bruto profitna marža će prema očekivanjima pasti za oko 3,7 odsto.
Najki u poslednje vreme beleži nekoliko slabih uzastopnih kvartala u kojima su konkurenti preuzeli deo tržišta, a visoke carine pogodile proizvodnju firme u Vijetnamu, Kini i Indoneziji, prenosi Rojters.
Kompanija i dalje balansira između strategija veleprodaje i direktne prodaje potrošačima. Nedavno je pokrenula i saradnju sa rijaliti zvezdom Kim Kardašijan kako bi brendom Najki SKIMS zainteresovala žensku populaciju, ali analitičari ističu da će biti potrebno vreme da se proceni uspeh kampanje.
Vrednost globalnog tržišta sportskih patika procenjuje se na 183 milijarde dolara ove godine, dok bi do 2030. moglo da porasle na 258 milijardi dolara.