Na najvećem severnoameričkom sajmu privatnih robnih marki PLMA Chicago, deset kompanija iz Srbije predstaviće svoju ponudu, saopštila je danas Privredna komora Srbije.
PLMA Čikago okuplja više od 1.800 izlagača iz skoro 60 država i oko 5.000 profesionalnih posetilaca iz sektora maloprodaje, uvoza, distribucije i elektronske trgovine, navedeno je u saopštenju.
Kompanije, koje se predstavljaju po čertvrti put u organizaciji Privredne komore Srbije i Razvojne agencije Srbije, nastupaju zajednički pod sloganom „The Store Brands Marketplace“.
Na nacionalnom paviljonu Srbije od 16. do 18. novembra svoju ponudu promoviše: Agranela iz Valjeva, Cold Pressok iz Beograda, Mambikom Agrar iz Beograda, Agropartner iz Lučana.
Predstavljaju se i kompanije M Pet iz Beograda, Budimka iz Požege, MTM Sirela iz Preljine, Packom International iz Beograda, Laki iz Arilja i TM Culinary Solutions iz Beograda.
Kako je istaknuto, raznovrsna ponuda obuhvata smrznuto i sušeno voće, džemove, namaze, sokove, hranu za kućne ljubimce, vitaminske bombone i suplemente, supe i gotove obroke razvijene po specifikaciji kupaca, kao i profesionalna rešenja za prehrambenu industriju.
Veliko je interesovanje posetilaca, jer srpski proizvodi poslednjih godina beleže rast tražnje na međunarodnom tržištu, navedeno je u saopštenju.
Zorana Delić iz Privredne komore Srbije ističe da učešće na ovom sajmu predstavlja značajan korak u jačanju pozicije srpskih kompanija u globalnoj industriji privatnih marki.
„Za domaće proizvođače PLMA Chicago je jedna od najvažnijih platformi za uspostavljanje kontakata sa vodećim lancima u Severnoj Americi i šire, što doprinosi rastu izvoza, širenju poslovanja i pozicioniranju Srbije kao pouzdanog partnera u ovoj industriji“, rekla je Delićeva.
Ona je podsetila da se dan uoči početka sajma održavaju tematski seminari posvećeni inovacijama, razvoju i razlikovanju privatnih marki, kao i razumevanju savremenog potrošača.
Sajam tradicionalno počinje radnim doručkom uz predavanje vodećih predstavnika maloprodajnih lanaca.
Ove godine govorili su Džoel Rampoldt, direktor Lidl US, i Hanter Tarman, osnivač kompanije Alpha-Diver, koji je predstavio najnovije trendove zasnovane na bihevioralnoj nauci.
Tokom trodnevne manifestacije srpske kompanije zakazale su veliki broj sastanaka sa maloprodajnim lancima, uvoznicima, specijalizovanim prodavnicama, distributerima i stručnjacima za pakovanje i dizajn iz Severne Amerike i celog sveta.
Ove interakcije otvaraju nove mogućnosti za partnerstva, plasman proizvoda i dugoročno pozicioniranje srpskih brendova na zahtevnom tržištu SAD.
PLMA, Udruženje privatnih proizvođača robnih marki, osnovano je 1979. godine i okuplja više od 4.000 kompanija iz više od 75 zemalja.
Organizuje dva najveća svetska sajma privatnih marki, u Čikagu i Amsterdamu, koji su danas centralna tačka za sve koji žele da prate i kreiraju trendove u ovoj industriji.





















