Lidl, ali bez hrane: Nemački diskonter ulazi na novi teren

BizSrbija
02. avg. 2025. 06:28
News
Lidl, ali bez hrane: Nemački diskonter ulazi na novi teren
Promo: Lidl

Nemački maloprodajni lanac koji posluje i u Srbiji, poznat je kao trgovac sa cenama hrane pristupačnim slabije platežnim kupci a sada želi da se takmiči i sa onima koji prodaju alat, odeću, kozmetiku...

Nemački list Lebensmittel Zeitung, piše da Lidl sada planira da u Nemačkoj otvori posebnu prodavnicu upravo za te proizvode – bez prehrambenog asortimana – čime direktno ulazi u konkurenciju sa diskontima poput Actiona, koji zajedno sa Tedijem i Woolworthom beleže snažan rast tržišnog udela u tom segmentu.

Prva prodavnica novog podlanca Home & Living biće u mestu Lottstetten, na granici sa Švajcarskom, i tamo će biti dovoljno prostora za svih šest Lidlovih privatnih robnih marki: parkside (alat), crivit (sport), esmara (moda), silvercrest (elektronika), livarno (oprema za dom i vrt) i lupilu (proizvodi za decu).

Ako novi koncept naiđe na dobar prijem kod kupaca, Lidl planira da otvori još ovakvih prodavnica širom Nemačke. Izvori bliski kompaniji navode da je cilj da se dugoročno ojača pozicija Lidla u tzv. non-food segmentu.

U jednoj od prethodnih testnih prodavnica u blizini sedišta kompanije u Nekarsulmu (pokrajina Baden-Virtemberg), Lidl je testirao koncept tzv. svetova potreba, gde su proizvodi bili raspoređeni po temama – poput „uradi sam“, bašta, sport i lifestyle, moda, dečiji svet te kuhinja i domaćinstvo. Asortiman je bio vizuelno označen bojama i izložen na tematskim policama.

Povezane vesti

Teme

Pratite nas na društvenim mrežama: