
Malim i srednjim agencijama i preduzećima od danas je dostupan Viber Ads Manager platforma na kojoj mogu da pokreću reklamne kampanje na ciljnim tržištima.
Svoje reklamne kampanje tzv. mali biznis može da plasira po modelu Vibera “plaćanje po prispeću” (pay as you go).
Manji oglašivači mogu koristiti preprogramirane reklamne pakete prilagođenih njihovim potrebama i budžetima, ciljati potrošačku publiku radi povećanja vidljivosti i rezultata i ostvariti interakciju sa korisinicima putem reklamnih formata za mobilne uređaje, saopštio je Rakuten Viber.
Prilikom aktivacije naloga, agencije pre svega treba da otvore svoje naloge i izaberu reklamni paket na osnovu cilja kampanje kao i da odrede ciljnu grupu.
Zatim, potrebno je da se odrede datumi trajanja kampanje i budžet, navedeno je u saopštenju Vibera.
Nakon toga, moguće je pokrenuti kampanju i pristupiti Viber korisnicima širom sveta.