Sve poslovnice u jednoj mreži: Jedinstvena klaud telefonska platforma

Anonymous
10. jul. 2025. 21:41
Business
Sve poslovnice u jednoj mreži: Jedinstvena klaud telefonska platforma
Ilustracija: Pixabay

Kompanija Cloud Office u saradnji sa strateškim provajderima fiksne telefonije u regionu, ima ponudu jedinstvene telefonske platforme.

Ovakvo partnerstvo omogućava klijentima da na jednom mestu realizuju kompletan klauc (cloud) telefonski sistem i povežu svoje poslovnice u regionu u jedinstvenu telefonsku mrežu. Ključna prednost ovog rešenja je što ne zahteva instalaciju hardvera na lokacijama, već se cela infrastruktura održava kroz "oblak".

"Nas servis je dostupan u regionu, u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji, kao i svim zemljama Evropske unije i Sjedinjenim Američkim državama. Omogućavamo našim klijentima da jednostavno upravljaju telefonskim sistemima svojih poslovnica bez obzira na to gde se nalaze u regionu, a sve to uz maksimalno pojednostavljeno plaćanje”, istakli su iz Cloud Office-a.

Jednostavno plaćanje i oprema na rate

Jedna od glavnih prednosti partnerstva sa strateškim provajderima je što se usluga klaud telefonije plaća direktno kroz telefonski račun lokalnog provajdera fiksne telefonije, što značajno pojednostavljuje administrativne procese za klijente.

Dodatno, benefit je i što Cloud Office omogućava kupovinu telefonskih aparata na rate, pri čemu se mesečne rate takođe naplaćuju kroz redovan telefonski račun.

Ovim rešenjem kompanije mogu ostvariti značajne uštede u mesečnim troškovima telefonije, dok istovremeno višestruko unapređuju komunikaciju između poslovnica i sedišta firme.

Pritom, drastično se smanjuju troškovi održavanja telefonije, jer se sav servis izvršava u klaudu.

Platforma omogućava uvođenje naprednih funkcionalnosti kao što su:

  • IVR (Interaktivni glasovni odgovor)
  • Pozivi na čekanju
  • Automatske informacije o radnom vremenu
  • Inteligentno preusmeravanje poziva
  • Potpunu integraciju sa mobilnom telefonijom

CloudPBX je klaud rešenje za poslovnu telefoniju razvijeno od strane IPHouse kompanije, koje omogućava firmama da koriste naprednu PBX centralu bez potrebe za investiranjem u hardversku infrastrukturu.

Servis je smeštеn na redundantnim serverima širom sveta i pruža mogućnost registrovanja brojeva iz celog sveta, dodavanja ekstenzija, kao i integraciju sa Microsoft Teams platformom.

Objedinjavanje starog i novog

Posebno je atraktivan servis koji integriše nove i postojeće kol-centre u jedinstveni telefonski sistem. Ovo rešenje omogućava kompanijama da centralizuju sve svoje pozivne centre bez obzira na geografsku lokaciju, što rezultuje značajnim uštedama u operativnim troškovima i povećanjem efikasnosti rada.

Iz kompanije napominju da je za realizaciju klaud telefonskog sistema u određenoj zemlji, neophodno da kompanija imaju registrovano pravno lice u toj zemlji.

Povezane vesti

Teme

Pratite nas na društvenim mrežama: