Ministarka Lazarević u Nišu našla primer uspešnog domaćeg trgovinskog lanca

BizSrbija
12. dec. 2025. 12:15
News
Ministarka Lazarević u Nišu našla primer uspešnog domaćeg trgovinskog lanca
Ministarka Lazarević u diskontu Leon; Foro: MUST

Ministarka trgovine Jagoda Lazarević izjavila je danas da svakodnevno prati kretanje cena u trgovinskim lancima koje su od pre četiri dana i javno dostupne svim građanima i naglasila da je niški Leon primer uspešnog domaćeg trgovinskog lanca.

„Drago mi je što sam danas u Nišu, a želja mi je bila i da obiđem jedan uspešan domaći trgovinski lanac koji je i pre donošenja Uredbe bio poznat po politici niskih cena, rasta prometa i širenja svoje prodajne mreže“, izjavila je ona nakon obilaska trgovinskog lanca Leon.

Lazarević je navela da taj trgovinski lanac ima odličan asortiman, dobre cene, kombinaciju brendova i privatne trgovačke marke, što kako je naglasila potrošačima daje mogućnost da biraju.

„Ono što bih posebno istakla je značajna razlika u ceni između privatne trgovačke marke, koja treba da bude povoljnija u odnosu na brend, a pored toga imaju i veliki broj proizvoda na akciji, u objektu se puno toga ’žuti’“, naglasila je ministarka.

Lazarević je dodala da je zato poseta Leonu lepo iskustvo koje je potvrdilo da postoje različiti modeli poslovanja trgovinskih lanaca.

„Ovo što sam ovde videla je primer uspešnog poslovanja. Naravno da trgovci treba da profitiraju, ali treba ići i na povećanje prometa i dobar imidž koji ovde u Leonu imaju, zbog čega im se kupci i vraćaju, a dobijaju i nove, i istovremeno šire mrežu svojih objekata u Srbiji“, kazala je ona.

Kako je naglasila, to je nešto što država treba da prepozna i pošalje poruku i nekim novima da budu hrabri i započnu sličan koncept kako bismo imali naše „Lidlove“ koji bi radili uspešno i uzimali sve veći udeo na tržištu.

Ona je ukazala i da ovaj domaći trgovinski lanac ima značajan broj proizvoda na akcijskom sniženju, što nije bio slučaj u drugim trgovačkim lancima od kako je Uredba stupila na snagu.

„Građani su od početka primene Uredbe kritikovali činjenicu da su akcije trgovinskih lanaca značajno redukovane, odnosno da ih ima manje, a ovde vidimo proizvode koji imaju trajno niske cene, kao i obilje onih na akcijskim sniženjima. Pritom, u momentu kada nam se bliže praznici, asortiman je prilagođen sezonskim proizvodima koji su i te kako važni“, rekla je ministarka.

Lazarević je kako se navodi u saopštenju Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine kazala i da je primetila da su cene, čak i onim proizvodima koji nisu obuhvaćeni uredbom, poput alkohola, zaista dobre.

„Moramo još više da se oslonimo na domaće resurse i po pitanju proizvodnje i po pitanju trgovine. Naravno, investitori iz inostranstva su više nego dobrodošli, ali o svim segmentima srpskih kompanija moramo da brinemo u narednom periodu“, zaključila je Lazarević.

Teme

Pratite nas na društvenim mrežama:

Budite u toku

Prijavite se za naš newsletter i primajte ekskluzivne poslovne vesti direktno u inbox

🔒 Vaši podaci su bezbedni. Nikada nećemo deliti vašu email adresu.