
Američka tehnološka kompanija Meta testira četbotove na bazi veštačke inteligencije koji će prvi slati privatne poruke korisnicima na Fejsbuku, Instagramu i Vacapu.
Kako prenosi Teh kranč, sasvim je moguće da će korisnici ovih društvenih mreža u nekom trenutku dobiti neželjenu privatnu poruku od čet-bota nazvanog "Maestro filmske magije" koji će pitati korisnika da li su ga oduševile neke melodije u filmovima i ponuditi se da preporuči neki program za filmsko veče.
Ako korisnik ne odgovori na prvi pokušaj komunikacije, čet-botovi neće slati dodatne poruke, navodi kompanija.
Meta je potvrdila da se poruke mogu slati samo u roku od 14 dana od prethodnog razgovora i samo ako je korisnik već razmenio najmanje pet poruka sa čet-botom.
U pozadini svega nalazi se komercijalni interes. Meta očekuje da će njeni proizvodi na bazi generativne veštačke inteligencije doneti između dve i tri milijarde dolara prihoda već tokom 2025. koji će porasti na više od 1,4 biliona dolara u periodu do 2035.
Prihodi će se generisati uglavnom kroz licenciranje Metinog modela Llama partnerima i buduće oglašavanje u razgovorima sa čet-botovima.
Iz kompanije su odbili da komentarišu kada i kako planiraju da ubace reklame u konverzaciju sa čet-botovima, ali je u dokumentima već navedeno da se razmatraju i sponzorisani odgovori i pretplate.