Ananas na Digital Day 2025: U fokusu digitalni budžeti i AI alati nove generacije

BizSrbija
24. 6. 2025.
Događaji
Ananas na Digital Day 2025: U fokusu digitalni budžeti i AI alati nove generacije
Ananas Digital Day, Foto - Ananas

Digitalno oglašavanje u Srbiji dostiglo je vrednost od 132,5 miliona evra, što predstavlja rast od 24 odsto, naveli su učesnici konferencije Digital Day 2025. na kojoj je učestvovalo više od 600 stručnjaka iz digitalne industrije. Oni su razmenili uvide o tržišnim trendovima, tehnologiji i ulozi veštačke inteligencije u razvoju oglašavanja.

U okviru panela "Digitalni budžeti: Gde i zašto?“, učešće je uzeo i predstavnik Ananas e-Commerce, zajedno sa stručnjacima iz AIK Banke i Delhaizea. Diskusija je bila posvećena načinu na koji kompanije danas donose odluke o raspodeli digitalnih budžeta, pri čemu je istaknuto da je digital postao centralni kanal komunikacije i investicija.

Predstavnik Ananasa govorio je o pristupu koji se zasniva na podacima, agilnosti i testiranju inovativnih rešenja, kao i o rastućem značaju performance kampanja i kreiranju sadržaja usklađenog sa navikama savremenog online potrošača.

Konferencija je obeležena i prezentacijom AdEx izveštaja koji je pokazao da je digitalno oglašavanje u Srbiji dostiglo vrednost od 132,5 miliona evra (rast od 24%), sa posebno izraženim rastom u oblastima Display, Video i Search oglašavanja.

Veliku pažnju izazvala je i sesija Google-a, gde su predstavljeni novi AI alati koji menjaju pristup digitalnom kreiranju sadržaja – među njima Veo 3 (text-to-video generator), novi interfejs Flow, kao i rešenja za automatsko dubovanje reklama.

Učešće na Digital Day 2025 bilo je značajno za Ananas kao digital-first kompaniju, potvrđujući stratešku posvećenost inovacijama i praćenju tehnoloških trendova koji oblikuju budućnost e-trgovine u regionu.

Konferencija Digital Day 2025. održana je 29. i 30. maja u Domu omladine u Beogradu.

Ananasdigitalveštačka inteligencija