
Kineska kompanija istakla da je ponosna što ima priliku da svojim potrošačima ponude proizvod koji nosi snažan identitet i kvalitet.
"Plazma cheesecake" i "plazma shake" požarevačkog Bambija naći će se u asortimanu robe koju kineska kompanija Luckin Coffee nudi svojim kupcima, dogovoreno je na sastanku dve firem u Sjamenu.
"Želimo da pokažemo da verujemo u potencijal ovog brenda da osvoji potrošače širom Kine", rekli su iz kineske kompanija koja je od osnivanja 2017. godine ubrzo postala najbrže rastuća u industriji kafe i najbrža kineska firma koja je ušla na Nasdaq listu.
Samo u proteklom periodu broj njihovih kafeterija porastao je na više od 20.000, dok su investicije u fabriku u Sjamenu, vrednu oko 500 miliona dolara, omogućile proizvodnju od 55.000 tona kafe godišnje.
Pored toga, širenje poslovanja na Singapur, Maleziju, Indoneziju i SAD pokazalo je sposobnost da se brend pozicionira kao globalni lider.
"Naši prihodi danas premašuju pet milijardi američkih dolara, ali mnogo važnije od cifara jeste činjenica da smo uspeli da spojimo savremenu tehnologiju, snažnu mrežu i kulturu kafe u jedan model koji osvaja svet. Upravo zato smo uvereni da će saradnja sa Bambijem biti uspešna i dugoročna", naglasio je potpredsednik kompanije Džang Džićin.
Sastanku je prisustvovao i srpski ministar poljoprivrede, Dragan Glamočić, koji je naglasio da je ovaj susret primer kako se "čelično prijateljstvo Srbije i Kine pretače u konkretne rezultate" i naglasio da je "Bambi" ponos srpske industrije.
"Plazma nije samo proizvod, to je brend koji je obeležio detinjstvo miliona ljudi i simbol je kvaliteta i inovacija. Uveren sam da će saradnja sa Luckin Coffee doneti obostranu korist - Srbija će dobiti snažnije prisustvo na kineskom tržištu, a vi proizvod koji je originalan, inovativan i sa dokazanom tradicijom kvaliteta", poručio je Glamočić.
Luckin Coffee je ušao voe godine na američko tržište a njegovi proizvodu su gotovo za trećinu jeftiniji nego u popularnom domaćem lancu Starbaks. Prve dve američke lokacije otvorene su u Njujorku, i to će biti pravi test može li se na crtu sa oštrom američkom konkurencijom kompanija kao što su Starbaks (Starbucks) i Dač Bros, pisao je nadavno CNN.