
Nestašica pojedinih marki piva u Japanu traje peti dan zbog sajber napada na pivaru Asahi
Japanski restorani, barovi i prodavnice suočavaju se sa nestašicom piva i drugih pića Asahi Grupe zbog sajber-napada na kompaniju od pre pet dana, pošto posledice još uvek nisu sanirane.
Asahi sarađuje sa istražnim organima u vezi sa incidentom, dok je danas počela distribucija prve serije ručno obrađenih porudžbina.
Neki restorani i trgovci u Japanu, međutim, već upozoravaju na probleme, a određeni ugostitelji su zbog nestašice počeli da nabavljaju piva konkurentskih marki.
Od srede kompanija ručno obrađuje porudžbine, ali je zadržala ograničenja na nove narudžbine alkoholnih pića kako bi prioritet dala postojećim isporukama, prenosi Rojters.
Asahi je u ponedeljak obustavila rad u Japanu i prestala sa obradom porudžbina, isporukama i radom kol centara, nakon što je hakerski napad izazvao prekid sistema, a akcije kompanije su nakon vesti o napadu pale za četiri odsto.
Napad na Asahi deo je šireg talasa sajber napada na globalne kompanije. U Velikoj Britaniji je luksuzni proizvođač automobila Jaguar Land Rover prošlog meseca morao da zaustavi proizvodnju, a prethodno je bio na udaru i trgovinski lanac Marks i Spenser.