
Ukupna prodaja piva u trećem kvartalu ove godine pala je za 4,3% međugodišnje na organskoj osnovi, dok je prodaja brenda Hajneken smanjena za 0,6%, a segment premijum piva za 2,2%, napominje se u izveštaju.
Ako se analiziraju podaci za prvih devet meseci 2025, prodaja brenda beleži rast od 2,7% od početka godine, a segment premijum piva skroman rast za 0,4%.
Druga najveći svetski prozvođač piva prijavio je kvartalni prihod od 8,7 milijardi evra, čime je prihod od početka godine dostigao 25,6 milijardi evra.
Neto prihod pre odbitka izuzetnih stavki i amortizacije nematerijalne imovine povezane sa akvizicijom (BEIA) organski je pao za 0,3% u trećem kvartalu, ali je porastao za 1,3% tokom prvih devet meseci 2025. godine, navodi se na veb stranici Hajnekena.
Izvršni direktor Hajnekena Dolf van den Brink istakao je da su "makroekonomske turbulencije u trećem kvartalu bile izraženije nego što se očekivalo", ali da pozitivni rezultati u Africi i Aziji delimično kompenzuju slabija tržišta u Evropi i Americi.