Kako je saopšteno ovaj značajan dogovor predstavlja važan korak ka unapređenju maloprodajnog ekosistema regiona i potvrđuje posvećenost obje kompanije održivom rastu, inovacijama usmerenim na potrošače i prekograničnoj saradnji.
Prva prodavnica biće otvorena u oktobru 2025. godine u Skoplju u Severnoj Makedoniji, a planirano je i otvaranje prodavnica širom Albanije, srpske pokrajine Kosovo i Metohija, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.
Iako iz same kompanije još nema zvanične potvrde za Srbiju, na sajtu agencije za zapošljavanje Hill International pojavio se oglas za poziciju direktora poslovanja za tržište Srbije za franšizu Džast fan Balkans (Just Fun Balkans), piše Blumberg Adrija.
"Nadovezujući se na naše snažno prisustvo širom Evrope i uspešan ulazak na tržište Turske u oktobru 2024, Zapadni Balkan vidimo kao logičan sledeći korak u našem širenju. Apetit regiona za međunarodnim brendovima i entuzijazam za kreativne, pristupačne proizvode savršeno se uklapaju u koncept Flying Tiger Copenhagena. Uzbuđeni smo što ulazimo na ovo tržište i radujemo se susretu s potrošačima širom Zapadnog Balkana", izjavio je Julius Šmid, regionalni direktor za Indiju, Bliski Istok i Afriku u Flying Tiger Copenhagenu.
Steven Grunerud, potpredsednik za razvoj strategije u BALFIN Grupi, opisao je partnerstvo kao snažan spoj zajedničkih vrednosti i strateških vizija.
"Kao lider u maloprodajnom sektoru Jugoistočne Evrope, BALFIN Grupa predstavlja kapiju za vrhunske međunarodne brendove koji žele da pristupe ovom živopisnom i brzo rastućem tržištu. Naša saradnja sa Flying Tiger Copenhagenom je dokaz našeg uverenja u dugoročna partnerstva koja donose vrednost i kvalitet našim potrošačima".
Pored svojih komercijalnih aspekata, ovo partnerstvo ima potencijal da generiše značajne socio-ekonomske koristi za region. Očekuje se otvaranje oko 400 novih radnih mesta u pet zemalja, sa fokusom na lokalne operativne uloge koje direktno doprinose ekonomskom osnaživanju i razvoju radne snage.
Osnovan 1995. godine, Flying Tiger Copenhagen ima više od 1.000 prodavnica u 38 zemalja širom sveta. Asortiman proizvoda obuhvata dekoraciju doma, kuhinjski pribor, igračke, kancelarijski materijal, pribor za proslave i sezonske artikle za praznike.