Građevinska industrija u Srbiji beleži kontinuirani rast poslednjih pet godina. U prilog tome govore podaci da je u februaru izdato 1.817 građevinskih dozvola, što predstavlja povećanje od 1,1 odsto u odnosu na isti period prethodne godine. Sa ekspanzijom u izgradnji raste i potreba za građevinskim materijalom. Pored povećane potražnje za osnovnim kao što su beton, cement i metalne konstrukcije, sve je veća potražnja i za krovnim materijalima i tu je svoju šansu na srpskom tržištu našao nemački Bauder.
- Naš asortiman je fokusiran na visokokvalitetne, sigurne i održive krovne sisteme, koji uključuju sve elemente potrebne za jedan kompletan sistem – hidroizolaciju, termoizolaciju, zeleni krov, fotonaponske sisteme. Sa skoro 170 godina iskustva, Bauder, kao porodična kompanija, dokazao se na tržištu Nemačke i Evrope i već neko vreme je vodeći proizvođač i dobavljač krovnih proizvoda. Kontinuirani razvoj kompanije ogleda se u 18 poslovnica širom Evrope – kaže za Biznis.rs Nikola Mitrović, direktor prodaje za Srbiju i Crnu Goru.
Dodaje da kompanija insistira na tome da isti kvalitet proizvoda imaju svi kupci širom Evrope, te je kompletna proizvodnja locirana u Nemačkoj i Austriji u ukupno devet fabrika.
Bauder u Srbiji osnovan je 2020. godine, sa predstavništvom u Beogradu. Njihova mreža poslovanja obuhvata pomoć pri projektovanju, distribuciju, izvođenje i održavanje, što znači da su njihovi klijenti projektanti, glavni izvođači i specijalizovani izvođači hidroizolacionih radova. Kompanija pruža potpunu tehničku i stručnu podršku tokom celog projektnog ciklusa.
Na pitanje kako ocenjuje poslovanje kompanije od 2021. godine do danas, Mitrović ističe da fokus preduzeća nije bio na kratkoročnom profitu, već na kontinuiranom i dugoročnom razvoju.
Čuvajte se kopija
Prošla godina je bila godina rasta i uspešnog razvoja, iako izazovna – kako za celo evropsko tržište, tako i za Srbiju. Izazova ima i u ovoj, ali druge prirode
– Ono što bih izdvojio kao izazov jeste veliki broj niskokvalitetnih proizvoda i loših kopija na tržištu, gde kupci često traže nižu cenu umesto kvaliteta. Međutim, kada se dođe do pravih ljudi, koji jasno uočavaju razliku i prepoznaju kvalitet, dileme nema. Pozitivni faktori u našem poslovanju su upravo ti ljudi – najpouzdaniji saradnici, s kojima gradimo dugoročne odnose – naglašava Mitrović.
Planovi za budućnost Baudera Srbija uključuju informisanje tržišta, edukaciju i širenje prodajne mreže.
– S obzirom na to da smo tek ‘zagrebali’ tržište, još mnogo toga nismo predstavili, a želimo da ponudimo visok kvalitet koji Srbija zaslužuje. Takođe, želimo bolje upoznati potrošače sa prednostima ekološki svesnih proizvoda i zelenih krovova. Naš cilj je da tržištu u Srbiji ponudimo iznenađujuće dobre inovacije – zaključuje Mitrović.