
Adobi će platiti 12 dolara po akciji Semraša, što predstavlja premiju od 77,5 odsto u odnosu na poslednju vrednost na zatvaranju berze.
Zajedno, Adobi i Semraš će pružiti sveobuhvatno rešenje koje marketinškim stručnjacima pomaže da razumeju kako njihove brendove vide onlajn potrošači putem pretraga na veb-sajtovima i četbotobvima kao što su Guglov Gemini i ChatGPT kompanije OpenAI.
Adobi je poznat po alatima kao što su Fotošop ili Akrobat koje koriste mnoge kompanije, studenti i kreativni profesionalci za uređivanje, kreiranje veb stranica, brošura i grafike.
Firma se nalazi pod pritiskom investitora koji traže da se poveća monetizacija proizvoda i uvedu nove funkcije zasnovane na veštačkoj inteligenciji.
Konkurencija je sve jača, a akcije Adobija su pale za 28 odsto od početka godine, prenosi Rojters.
Semraš dizajnira i razvija softver za veštačku inteligenciju koji pomaže kompanijama u optimizaciji za pretraživače, društvene mreže i u digitalnom oglašavanju.





















