Adobi kupuje Semraš za 1,9 milijardi dolara

BizSrbija
20. nov. 2025. 08:16
News
Adobi kupuje Semraš za 1,9 milijardi dolara
Image by Kiều Trường from Pixabay

Kompanija Adobi (Adobe) je danas najavila da će kupiti softversku marketinšku firmu Semraš (Semrush) za 1,9 milijardi dolara.

Adobi će platiti 12 dolara po akciji Semraša, što predstavlja premiju od 77,5 odsto u odnosu na poslednju vrednost na zatvaranju berze.

Zajedno, Adobi i Semraš će pružiti sveobuhvatno rešenje koje marketinškim stručnjacima pomaže da razumeju kako njihove brendove vide onlajn potrošači putem pretraga na veb-sajtovima i četbotobvima kao što su Guglov Gemini i ChatGPT kompanije OpenAI.

Adobi je poznat po alatima kao što su Fotošop ili Akrobat koje koriste mnoge kompanije, studenti i kreativni profesionalci za uređivanje, kreiranje veb stranica, brošura i grafike.

Firma se nalazi pod pritiskom investitora koji traže da se poveća monetizacija proizvoda i uvedu nove funkcije zasnovane na veštačkoj inteligenciji.

Konkurencija je sve jača, a akcije Adobija su pale za 28 odsto od početka godine, prenosi Rojters.

Semraš dizajnira i razvija softver za veštačku inteligenciju koji pomaže kompanijama u optimizaciji za pretraživače, društvene mreže i u digitalnom oglašavanju.


Teme

Pratite nas na društvenim mrežama:

Budite u toku

Prijavite se za naš newsletter i primajte ekskluzivne poslovne vesti direktno u inbox

🔒 Vaši podaci su bezbedni. Nikada nećemo deliti vašu email adresu.